Od samego początku istnienia firmy STS na polskim rynku (a jej powstanie notuje się na 1997 rok) jednym z kluczowych elementów jej oferty jest piłka nożna. Nie ma co się temu dziwić – stanowi ona obecnie najpopularniejszą dyscyplinę sportową na świecie. Nie bez powodu coraz więcej ludzi decyduje się na jej obstawianie, co sprawia, że wielu bukmacherów stale poszerza swoją ofertę właśnie w jej zakresie. Jak poradzić sobie z obstawianiem piłki nożnej na łamach STS? Z jakich bonusów skorzystać i na czym tak naprawdę się skupić? To wyjaśnimy w naszym poradniku.

Od czego zacząć obstawianie piłki nożnej w STS?
Pierwszym krokiem, który powinniśmy uczynić celem obstawiania piłki nożnej u bukmachera STS jest, oczywiście, rejestracja na łamach jego serwisu Internetowego. Warto jednak zapoznać się, jeszcze przed nią, z jego ofertą promocyjną, by po prostu wycisnąć z niej najwięcej. Mówiąc już o samej piłce nożnej, powinniśmy:
- zadecydować, który rodzaj obstawiania wolimy – możemy postawić na spokojne i możliwe do rozplanowania obstawianie przedmeczowe (polecane dla nowicjuszy), albo też obstawianie w formule na żywo, dające więcej opcji, ale wymagające szybszych reakcji na to, co dzieje się na boisku;
- wybrać konkretny rodzaj rozgrywek – z uwagi na to, że rozgrywki w piłce nożnej rozgrywają się na wielu polach i nie sposób obstawiać wszystkich – dlatego też należy znaleźć „swoją” ligę czy turniej, na których się skupimy; pozwoli nam to zdobyć wszystkie niezbędne do sukcesywnej gry informacje;
- analizować spotkania i drużyny – podstawą w logicznym i sukcesywnym obstawianiu jest wiedza poparta sprawdzonymi informacjami; sprawdzajmy więc, jak dane drużyny radziły sobie w swoich przeszłych meczach – pozwoli nam to określić ich formę; śledźmy newsy, by wyłapać kontuzje, spadki morale i inne rzeczy „pozameczowe”;
- rozpocząć powoli – nie rzucajmy się na głęboką wodę, czy to obstawiając kupony z większą ilością zdarzeń, czy też stawiając dużą część naszego budżetu, bukmacherzy online tylko czekają na nasz błąd; rozplanujmy to w taki sposób, by móc powoli uczyć się zarówno bukmachera, jak i konkretnych rozgrywek, na których obstawianie się zdecydowaliśmy.

Rozgrywki dostępne w ramach oferty bukmachera STS
- Spotkania reprezentacyjne – bukmacher STS jest głównym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn – można więc się spodziewać wyższych kursów na spotkania, w których bierze udział właśnie ona; firma stara się zawierać w swojej ofercie zarówno spotkania towarzyskie, jak i te związane z udziałem większych imprezach pokroju Mistrzostw Europy;
- Ligi krajowe najwyższego szczebla – firma daje nam dostęp do polskiej Ekstraklasy, ale i wielu innych lig z całego świata, w tym również tych najmocniejszych – niemieckiej, hiszpańskiej czy angielskiej;
- Ligi krajowe niższych szczebli – w ofercie STS znalazło się również miejsce na ligi niższego szczebla, polskie i zagraniczne;
- Puchary europejskie – obstawiać w STS możemy także mecze pucharowe, w ich palecie zdecydowanie wyróżnia się Liga Mistrzów, która przyciąga do siebie bardzo wielu typerów.

Bonusy w STS – z jakich skorzystać obstawiając piłkę nożną?
Podchodząc do obstawiania piłki nożnej w standardowej formule (przedmeczowej lub na żywo) i dokonując selekcji bonusów należy zwrócić uwagę na te, które są w stanie zoptymalizować budżet, jakim dysponujemy. Już przy samej rejestracji podajmy więc kod BETONLINE, dzięki któremu na nasze konto trafi niezobowiązujące 29 złotych na darmową grę (tak zwany freebet) – bez żadnych zobowiązań.
W czasie procesu rejestracyjnego na stronie www.sts.pl wyraźmy też chęć otrzymania bonusu powitalnego, w ramach którego firma podwoi naszą pierwszą wpłatę, dając nam nawet 1200 złotych w środkach bonusowych. Choć będziemy nimi musieli obrócić trzykrotnie na z góry określonych zasadach, przyda nam się to na nauczenie się gry.
Ofertę bonusową STS trzeba śledzić na bieżąco. Często pojawia się w niej na przykład opcja darmowych zakładów – i to dla nowych oraz stałych klientów – która zwraca część pieniędzy postawionych na przegrany przez nas zakład. Tego typu promocji jest więcej i choć nie mają stałego charakteru, w ofercie promocyjnej pojawiają się regularnie. Warto jest więc mieć rękę na pulsie.